مدل لباس,مدل لباس 2015,مدل لباس مجلسی,مدل لباس عروس,مدل لباس شب,مدل لباس کوتاه,مدل لباس مجلسی

مرکز دانلود جدیدترین ژورنال های روز دنیا

http://journal.zarhonar.ir
/wp-content/uploads/2014/11/Zarhonar-journal-main.jpg

.

آبمیوه ای خواب آور

اگر شما نیز جزء معدود کسانی هستید که از بی خوابی رنج می برید و برای حل مشکلتان به سراغ قرص های خواب می روید با این مطلب همراه ما باشید تا با روش های طبیعی مشکل خود را به راحتی حل کنید.

 

 

آبمیوه ای خواب آور

آبمیوه ای خواب آور

 

متخصصان دانشگاه ايالت لوئيزيانا در آمريکا دريافتند نوشيدن روزانه دو وعده آب‌ آلبالو ترش‌مزه در صبح و عصر براي مدت دو هفته مدت زمان خواب افراد مسن مبتلا به بي‌خوابي را تا 90 دقيقه در هر شبانه روز افزايش مي‌دهد.

بي‌خوابي مشکل شايعي در ميان افراد بزرگسال است که حدود 23 تا 34 درصد از جمعيت افراد 65 سال و مسن‌تر را درگير مي‌کند. بي‌خوابي مي‌تواند براي برخي افراد آزاردهنده باشد اما بي‌خوابي‌هاي طولاني‌مدت تاثير منفي و جدي بر سلامت بدن مي‌گذارد. همچنين بي‌خوابي با شيوع بيشتر دردهاي مزمن،‌ ابتلا به فشارخون بالا و ديابت نوع 2 و افت عملکرد شناختي يا زوال عقلي مرتبط است.

«فرانک ال گرينوي» يکي از محققان اين مطالعه گفت: افراد جوان مبتلا به بي‌خوابي براي رفع اين مشکل به قرص‌هاي خواب روي مي‌آورند اما براي افراد مسن اين داروها خطر زمين خوردن را در آنان چهار برابر مي‌سازد که به شکستگي لگن و مرگ زودرس منجر مي‌شود. در اين بررسي از هفت فرد بزرگسال با متوسط سن 68 سال که از بي‌خوابي رنج مي‌بردند درخواست شد مدت دو هفته و روزي دو بار آب‌آلبالو بنوشند. اين متخصصان دريافتند شرکت‌کنندگان هنگامي‌ که از آب‌آلبالو مصرف کرده بودند هر شب يک ساعت بيشتر از مواقع ديگر مي‌توانستند بخوابند.

آلبالوي ترش منبع طبيعي از هورمون ملاتونين است که به تنظيم چرخه خواب – بيداري کمک مي‌کند.

اين يافته ها در نشست سالانه انجمن آمريکايي تغذيه در سن ديگو ارائه شد.

 


مرکز دانلود جدیدترین ژورنال های روز دنیا

http://journal.zarhonar.ir
/wp-content/uploads/2014/11/Zarhonar-journal-main.jpg

.



ارسال نظر







ما را در گوگل محبوب کنید.