مدل لباس,مدل لباس 2015,مدل لباس مجلسی,مدل لباس عروس,مدل لباس شب,مدل لباس کوتاه,مدل لباس مجلسی

مرکز دانلود جدیدترین ژورنال های روز دنیا

http://journal.zarhonar.ir
/wp-content/uploads/2014/11/Zarhonar-journal-main.jpg

.

جدیدترین و شیک ترین مدل لباس مجلسی آلیس پاریس

جدیدترین و شیک ترین مدل لباس مجلسی آلیس پاریس

.

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که وقتی در جمع دوستان یا اقوامتان حضور دارید و صحبت از نوع پوشش و لباس می‌شود، اغلب افراد نسبت به مارک دار بودن لباسشان اظهار اهمیت کنند و در مورد خرید از مارک و برند خاصی احساس رضایت و شعف دارند.

.

لباس مجلسی الیس پاریس

لباس مجلسی الیس پاریس

.

.

.

.

مدل لباس مجلسی الیس

مدل لباس مجلسی الیس

.

.

.

.

مدل لباس مجلسی الیس پاریس

مدل لباس مجلسی الیس پاریس

.

.

.

.

لباس مجلسی الیس

لباس مجلسی الیس

.

.

.

.

عکس لباس مجلسی آلیس

عکس لباس مجلسی آلیس

.

به نظر می‌رسد هم زمان با گسترش فرهنگ مصرفی در جامعه ما و خصوصاً مردم ساکن تهران، میزان علاقه‌مندی نسبت به داشتن لباس‌های مارک دار افزایش یافته است.

یک نمونه تصدیق کننده این مطلب، افزایش تعداد فروشگاه‌های مربوط به یک برند خاص در سطوح مختلف شهر، می‌باشد که به ارائه پوشاک زنانه و مردانه با گران‌ترین قیمت‌ها می‌پردازد و چون با اقبال روبرو شده، همچنان به افتتاح شعب تازه ای در مکانی جدید، می‌پردازد. برای تحلیل بیشتر در رابطه با این مطلب بهتر است بدانیم مارک گرایی چیست و به چه معنایی می‌باشد؟

مارک گرایی مفهومی است که از اواسط دهه 1980 مطرح شد. نتیجه این امر این بود که بسیاری از شرکت‌ها، علاوه بر تمرکز خود بر چگونگی تولید محصولات، به این موضوع توجه کنند که به ایجاد یک تصویر از نام تجاری شرکت خود در ذهن مردم بپردازند.

این شرکت‌ها با انتقال عملیات‌های تولیدی خود به کشورهایی برخوردار از نیروی کار و سایر هزینه های تولیدی ارزان‌تر، پول لازم برای ارسال پیام‌هایی قدرتمند از نام تجاری خود را آزاد کردند. مارک گرایی به شکل گیری برخی از قدرتمندترین و ثروتمندترین شرکت‌های چند ملیتی در تمام زمان‌ها منجر شده است.

به این ترتیب برای شناساندن انواع مارک‌های مربوط به شرکت‌های تولیدی، به طور موازی شرکت‌های تبلیغاتی، وارد عرصه عمل شدند و اتفاقاً نقش بسیار مهمی در این زمینه داشتند. یکی از محورهای مهم برای طراحی تبلیغات، مخاطب قرار دادن کودکان و تولید محصولات مورد خواسته آنان است.

این اقدام موجب نشاندن بذر شناسایی نشان تجاری در دل تک کودکان است، چرا که این کار موفقیت‌های بسیاری را در پی دارد. این بذرها رشد خواهند کرد و ترجیحات، نگرش‌ها و تصمیمات خرید کودکان را در تمام عمرشان شکل خواهند داد.

طبق تحقیقات، نشان داده شده است که کودکان خردسال از شش ماهگی می‌توانند تصاویر ذهنی آرم‌ها و نشان‌های تجاری شرکت‌ها را در ذهن خود بازسازی کنند. بنابراین مشخص است که با یک جریان برنامه ریزی شده مواجه هستیم که با دقت و ظرافت خاصی عمل می‌کند.


مرکز دانلود جدیدترین ژورنال های روز دنیا

http://journal.zarhonar.ir
/wp-content/uploads/2014/11/Zarhonar-journal-main.jpg

.



ارسال نظر







ما را در گوگل محبوب کنید.